Migrering – Stenløse
februar 20, 2023 1:49 pm Leave your thoughts20-02-2023 23 – 06 Servicevindue grundet migrering af fiberforbindelser
Det påvirker følgende områder:
Stenløse, Ølstykke, Smørum, Frederikssund, Veksø Sjælland.
Alle påvirkede kunder har bør have modtaget en mail med oplysninger om det konkrete arbejde. Vores teknikere vil bruge natten på at udføre det praktiske arbejde med at flytte en masse fiberforbindelser over på det nye udstyr. I denne periode vil forbindelse være afbrudt da vi skal afbryde kablerne og skifte placering. Når dette er overstået, vil vores netværksfolk sørge for at foretage migreringen på selve netværket således at din internetforbindelse bliver aktiveret igen
På trods af at vi har udført udførlige test af denne proces, så kan der ske tekniske udfordringer som vi ikke har kunne forudse. De fleste af denne type udfordringer bliver lokaliseret undervejs om natten, og netværksfolk og teknikere arbejder benhårdt for at udbedre dem med lysets hast. Baseret på erfaringer med tidligere udførte migreringer, så er ca. 90% af alle kunder online når klokken rammer 06:00 og arbejdet er afsluttet.
Hvad skal du gøre?
Det er vigtigt at du sørger for at der er strøm til din fiberboks – boksen vi installerede i sin tid da vi etablerede fiber. Hvis din boks ikke er tændt, har vi ikke mulighed for at skabe forbindelse til den, og dermed kan vi ikke verificere om der er korrekt hul igennem efter migreringen.
Vi anbefaler at du genstarter din fiberboks + router om morgenen efter migreringen. Dette vil i langt de flestes tilfælde opdaterer de nødvendige indstillinger så du atter har forbindelse igen. Virker din forbindelse efterfølgende ikke, så bedes du kontakte vores kundeservice. Vi anbefaler at du kontakter os pr. mail på [email protected]. For at sikre den hurtigst mulige hjælp, så bedes du skrive det GNXS nummer som står på din fiberboks.
Categorised in: Ikke-kategoriseret
This post was written by Sabrina Devett Nielsen