Problemer?

Hvis du oplever driftsproblemer med din forbindelse, kan du på denne side tjekke om der skulle være driftsforstyrrelser eller planlagte servicevinduer – der giver dig problemer.

Hvis du ikke finder svar på dine problemer, kan du kontakte kundeservice på tlf. 71 99 22 30 – vi er klar til at hjælpe dig.

Wizer udfører typisk opdateringer og forbedringer af netværket i et servicevindue mandag nat 02.00-05.00, hvor der i sjældne tilfælde kan forekomme driftsforstyrrelser eller nedetid på ca. 5 minutter. Dette sker for at give dig den bedste internet oplevelse på markedet.

Forvent
hurtigt
svar

Åbne drifts-
forstyrrelser

Afsluttede
drifts-forstyrrelser

Opdatering: Kl. 14:00Vi har arbejdet intenst hele dagen og nu er problemet løst og alle skulle meget gerne komme online igen. Det anbefales, at man genstarter sit udstyr hvis man ikke kan får forbindelse. Vi beklager meget de gener det har medført.

Opdatering: Kl. 13:00 har vi fundet en fejl på noget udstyr på Roskilde central og har sendt en tekniker ud. Vi kan endnu ikke sige, hvornår vi er oppe på normal drift igen, men arbejder på højtryk for at få fejlen udbedret hurtigst muligt.

Kære kunder,
Vi oplever i dag fredag 2/12-2022, at nogle af vores kunder i Roskilde og omegn ikke har forbindelse i øjeblikket. Vi arbejder hårdt for at allokere problemet og beder alle de berørte at have tålmodighed. Vi vender tilbage med opdateringer løbende. Vi beklager ulejligheden.
Med Venlig hilsen Wizer

Vi gør vores bedste
for at give dig indlysende
hurtigt internet

Planlagte
service-
opgaver

Afsluttede
service-
opgaver