Hvis du oplever driftsproblemer med din forbindelse, kan du på denne side tjekke om der skulle være driftsforstyrrelser eller planlagte servicevinduer – der giver dig problemer.
Hvis du ikke finder svar på dine problemer, kan du kontakte kundeservice på tlf. 71 99 22 30 – vi er på telefonerne mandag-torsdag 9-16.30 og fredag 9-16.
Hvis du har problemer uden for vores åbningstider, kan du skrive til os på [email protected]
Wizer udfører typisk opdateringer og forbedringer af netværket i et servicevindue mandag nat 02.00-05.00, hvor der i sjældne tilfælde kan forekomme driftsforstyrrelser eller nedetid på ca. 5 minutter. Dette sker for at give dig den bedste internet oplevelse på markedet.
Status
Planlagt
05-04-2023 kl. 09-15 udføres der service på noget udstyr i Vanløse. Kunder kan derfor opleve periodiske forstyrrelser på deres forbindelse i hele tidsrummet. Oplever man problemer med sin forbindelse efter kl. 15 bedes man genstarte sit udstyr (fiberboks og router). Afhjælper dette ikke udfordringerne, sidder vores kundeservice klar til at hjælpe frem til kl. 16:30
Status
Lukket
Vi oplever driftsforstyrrelser i Bagsværdhuse. Der er en tekniker på sagen. Der vil blive lavet opdatering her på siden, når snart vi ved mere. Opdatering kl. 10:30 Fejlretning er stadig i gang. Status opdateres igen senest kl. 14:00 Status opdatering kl. 13:00 . Fejlen er fundet og løst. Det kan være nødvendigt at genstarte dit udstyr, hvis du stadig oplever problemer med forbindelsen.
Status
Lukket
Der har i nat/i morges været en mindre driftsforstyrrelse for nogle kunder i områderne Ballerup, Måløv, Herlev og Brøndby. Alle kunder i området skulle gerne være oppe igen. Det kan dog være nødvendigt at genstarte udstyr. Har du stadig problemer med dit udstyr efter genstart, og du bor i et af ovenstående områder, skal du kontakte kundeservice telefonisk. Bemærk kunder i Skovlunde området kan være omfattet af en anden fejl. De skal holde øje med drift status på fejlen specifikt vedr. Skovlunde her på siden. Vi beklager ulejligheden.
Status
Åben
Der er registreret driftforstyrrelser i Skovlunde området. Vi er i gang med at undersøge fejlen, og vil løbende lave opdateringer her. Opdatering kl. 09:45. Fejlen er fundet og fejlretning er i gang. Opdatering kl. 10:13 Vi oplever at fejlretningen ikke slår igennem på alle kunder, så vi arbejder for videre med fortsat fejlretning. Såfremt en genstart af dit udstyr ikke hjælper, er kan du holde dig opdateret her, hvor vi skriver når fejlretning skulle virke for alle kunder. Opdatering kl. 16:15 Vi oplever stadig udfordringer på nogle enkelte kunder, og arbejder på at få rettet fejlen hurtigst muligt. Genstart af udstyret kan være nødvendigt, hvis fejlen er rettet hos dig men du stadig ikke har forbindelse. Opdatering kl.08:40 Fejlen er stadig i gang med at blive rettet. Vi vil opdaterer her på siden igen, senest kl 11:00 Opdatering kl. 10:30 Fejlretning er stadig i gang. Status opdateres igen senest kl. 14:00 Status kl. 13:30 Der bliver stadig arbejdet på at få rettet fejlen. Ny status senest kl. 16 Opdatering kl. 16:00 De fleste kunder skulle være online, og der bliver arbejdet på at få de sidste på hurtigst muligt.