Problemer?

Hvis du oplever driftsproblemer med din forbindelse, kan du på denne side tjekke om der skulle være driftsforstyrrelser eller planlagte servicevinduer – der giver dig problemer.

Hvis du ikke finder svar på dine problemer, kan du kontakte kundeservice på tlf. 71 99 22 30 – vi er klar til at hjælpe dig.

Wizer udfører typisk opdateringer og forbedringer af netværket i et servicevindue mandag nat 02.00-05.00, hvor der i sjældne tilfælde kan forekomme driftsforstyrrelser eller nedetid på ca. 5 minutter. Dette sker for at give dig den bedste internet oplevelse på markedet.

Forvent
hurtigt
svar

Åbne drifts-
forstyrrelser

Afsluttede
drifts-forstyrrelser

Vi gør vores bedste
for at give dig indlysende
hurtigt internet

Planlagte
service-
opgaver

Servicevindue på Agerskovvej d. 22-26 August

Da vi skal udvide netværket på Agerskovvej, vil I kunne opleve nedetid d. 22 og 23 August.

Nedenstående adresser vil opleve periodisk eller total nedetid d. 24-08-2022 fra kl. 07.00:
Agerskovvej 9,10,11,12,13,16,17,19.
Dette kan også berører omkringliggende veje, da vi skal grave i fortov.

Vi beklager de gener det vil medfører og arbejder naturligvis så hurtigt vi kan.

/Team Wizer



Servicevindue i Nissedalen d. 15-19 August

Da vi skal udvide netværket, så endnu flere kunder kan komme med på fibernettet, vil I kunne opleve nedetid d. 15 og 16 August.
Nedenstående adresser vil opleve nedetid d. 17-08-2022 fra kl. 07.00:
Nissedalen 29, 33 ,38 ,44 ,46, 41, 43, 50, 54 og 58

Da der også skal graves i fortov er der risiko fro at flere adresser i Nissedalen kan opleve periodiske udfald. Er dette tilfældet, vil I modtage mail med besked om nedetid.

Vi beklager de gener udvidelsen følger med sig og vi arbejder naturligvis, så hurtigt vi kan.

/Team Wizer












Venlig hilsen
Wizer Kundeservice

Afsluttede
service-
opgaver