Problemer?

Hvis du oplever driftsproblemer med din forbindelse, kan du på denne side tjekke om der skulle være driftsforstyrrelser eller planlagte servicevinduer – der giver dig problemer.

Hvis du ikke finder svar på dine problemer, kan du kontakte kundeservice på tlf. 71 99 22 30 – vi er klar til at hjælpe dig.

Wizer udfører typisk opdateringer og forbedringer af netværket i et servicevindue mandag nat 02.00-05.00, hvor der i sjældne tilfælde kan forekomme driftsforstyrrelser eller nedetid på ca. 5 minutter. Dette sker for at give dig den bedste internet oplevelse på markedet.

Forvent
hurtigt
svar

Åbne drifts-
forstyrrelser

D. 21-05-2022 Kl. 10:00 – Overgravning på Ryttervænget i Ølstykke

Vi har en overgravning på Rykkervænget i Ølstykke, som vi har fået fortalt skulle være Nordlys.

Vi arbejder på at få dette løst hurtigst muligt.

Vi beklager meget de gener det måtte medfører.

Med venlig hilsen
Team Wizer

Afsluttede
drifts-forstyrrelser

D. 19.05.22: Kl. 15:38 – Driftforstyrrelser i Permatopia

Vi oplever ligenu driftforstyrrelser i Permatopia som medfører nedetid for vores kunder.

Vi beklager mange gange for de gener som det måtte have for jer der er online i dette tidsrum.

Vores teknikker er på sagen, og undersøger driftforstyrrelsens omfang

Update: 15:49:
Vores teknikkere arbejder på at genetablere driften

Venlig Hilsen
Team Wizer

Vi gør vores bedste
for at give dig indlysende
hurtigt internet

Planlagte
service-
opgaver

D. 23.05.22-24.05.22 Kl. 7:30-15:30 Servicevindue – Emtedalen 2750 Ballerup

Servicevindue mandag og tirsdag vil medføre at mandag d. 23-05-2022 vil vi grave på Emtedalen.

Tirsdag d. 24-05-2022 mellem kl. 7:30-15:00 vil I oplevere afbrydelser, da vi vil servicere forbindelsen.

Afbrydelserne d. 24-05-2022 vil være løst senere på eftermiddagen kl. 15:00

Venlig Hilsen
Team Wizer

Afsluttede
service-
opgaver