Problemer?

Hvis du oplever driftsproblemer med din forbindelse, kan du på denne side tjekke om der skulle være driftsforstyrrelser eller planlagte servicevinduer – der giver dig problemer.

Hvis du ikke finder svar på dine problemer, kan du kontakte kundeservice på tlf. 71 99 22 30 – vi er klar til at hjælpe dig.

Wizer udfører typisk opdateringer og forbedringer af netværket i et servicevindue mandag nat 02.00-05.00, hvor der i sjældne tilfælde kan forekomme driftsforstyrrelser eller nedetid på ca. 5 minutter. Dette sker for at give dig den bedste internet oplevelse på markedet.

Forvent
hurtigt
svar

Åbne drifts-
forstyrrelser

Den 13/7 2021

Vi har en mulig overgravning i Rødovre, som påvirker enkelte kunder. Vi sender en tekniker ud til området med det samme og vi opdaterer løbende.

Afsluttede
drifts- forstyrrelser

D. 10/7 2021
Der er strømafbrydelse i København.
Tilsyneladende gik strømmen til centralen i morges, ca kl 6.
Ca. kl. 12:40 svigtede centralens nødstrøms system.
Der bliver arbejdet fra TDC’s side.

Vi gør vores bedste
for at give dig indlysende
hurtigt internet

Planlagte
service-
opgaver

Ingen planlagte serviceopgaver.

Afsluttede
service-
opgaver

Ingen p.t.