Problemer?

Hvis du oplever driftsproblemer med din forbindelse, kan du på denne side tjekke om der skulle være driftsforstyrrelser eller planlagte servicevinduer – der giver dig problemer.

Hvis du ikke finder svar på dine problemer, kan du kontakte kundeservice på tlf. 71 99 22 30 – vi er klar til at hjælpe dig.

Wizer udfører typisk opdateringer og forbedringer af netværket i et servicevindue mandag nat 02.00-05.00, hvor der i sjældne tilfælde kan forekomme driftsforstyrrelser eller nedetid på ca. 5 minutter. Dette sker for at give dig den bedste internet oplevelse på markedet.

Forvent
hurtigt
svar

Åbne drifts-
forstyrrelser

01-02-2023 kl. 21:00 Driftforstyrrelse i Søparken/Cirkelhusene
Driften skulle atter være normalt igen. Vi lader driftinfo være åben til i morgen når vi modtager endelig bekræftelse fra de berørte kunder.

01-02-2023 kl. 16:50 Driftforstyrrelse i Søparken/Cirkelhusene
Vi kan se udfordringer i boligforeningen igen, og genåbner derfor denne driftinfo. Vi er på sagen og forsøger at finde ud af hvad der nu giver udfordringer.

01-02-2023 kl. 13:40 Driftforstyrrelse i Søparken/Cirkelhusene
Udfordringerne skulle nu være løst i boligforeningen.


31-01-2023 kl. 17:00 Driftforstyrrelse i Søparken/Cirkelhusene
Vi er fortsat i tæt dialog med udbyderen i boligforeningen omkring fejlretning. Der er udført en omfattende mængde test i dag, arbejdet fortsætter fortsat. Vi har endnu ikke lokaliseret årsagen, men baseret på dagens test vil vi teste med nyt udstyr i morgen. Vi beklager de gener dette forårsager, men vi forsikrer om at vi har folk på sagen der arbejder så hurtigt de kan med at udbedre udfordringerne.

31-01-2023 kl. 09:00 Driftforstyrrelse i Søparken/Cirkelhusene
Vi afventer fortsat respons fra udbyderen i boligforeningen, og har eskaleret udfordringen yderligere. Vi beklager de gener dette forårsager, desværre findes fejlen ikke på vores del af udstyr/forbindelse, og derfor er vi nødsaget til at afvente den konkrete udbyder.

30-01-2023 kl. 16:10 Driftforstyrrelse i Søparken/Cirkelhusene
Vi er fortsat i dialog med udbyderen i boligforeningen omkring fejlretning. Ny status forventes i morgen tirsdag 31-01-2023 kl. 09:00.

30-01-2023 kl. 13:40 Driftforstyrrelse i Søparken/Cirkelhusene
Der er driftforstyrrelse i Søparken/Cirkelhusene. Udfordringerne er lokaliseret til en ekstern udbyder i foreningerne, men vi er i dialog med dem omkring fejlretning.

Afsluttede
drifts-forstyrrelser

01-02-2023 kl. 11:40 Udfordringer med hastighed/udfald
Vi kan se på netværket at opgraderingen har hjulpet og der igen er optimal hastighed og stabilitet på netværket.

31-01-2023 kl. 17:00 Udfordringer med hastighed/udfald
Vi har nu udført en opgradering af kapiciteten. Vi monitorerer netværket igennem aftenen og kommer med en melding i morgen tidlig.

31-01-2023 kl. 14:05 Udfordringer med hastighed/udfald
Vi har en tekniker på vej ud til centralen allerede nu som vil tilføje mere kapicitet/hastighed på serverne. Der kan være korte afbrydelser af få minutter, men forventes at det efterfølgende vil forbedre stabilitet og hastighed markant. Vi opdaterer her når der er nyt.

31-01-2023 kl. 10:50 Udfordringer med hastighed/udfald
I aften/nat vil vi tildele mere hastighed i vores central – dette bør have stor indvirkning på de kunder som fortsat oplever udfordringer med dette. I forbindelse med denne opgradering kan der sket små afbrydelser af nogle minutters varighed. Vi opdaterer igen i morgen tidligt når vi har evalueret på opgraderingen og kan bekræfte stabil og hurtig forbindelse over hele linjen.

31-01-2023 kl. 09:00 Udfordringer med hastighed/udfald
Vi undersøger stadig gårsdagens rettelse, og har fået respons fra kunder omkring en mere stabil forbindelse i går aftes. Vi opdaterer så snart vi har fået endelig bekræftelse fra teknikerne.

30-01-2023 kl. 16:15 Udfordringer med hastighed/udfald
Vi har spredt belastningen ud over flere porte på vores central, og forventer at dette vil forbedre hastigheden samt nedbringe udfald. Vi monitorerer igennem aftenen og melder en ny status ud i morgen tirsdag 31-01-2023 kl. 09:00

30-01-2023 kl. 11:15 Udfordringer med hastighed/udfald
Vi oplever i øjeblikket udfordringer med hastighed og udfald på fibernettet. Udfordringerne er sporadiske og uspecifikke i forhold til geografisk placering. Vi er på sagen med vores teknikere, og vil opdatere løbende her på siden.

30-01-2023 kl. 11:00 Driftforstyrrelser Køge
En afbrydelse i udbyders ende forårsagede disse driftforstyrrelser. Vi har fået bekræftet at det er udbedret, og kunderne atter er online igen.

30-01-2023 kl. 09:10 Driftforstyrrelser Køge
Vi har lokaliseret driftforstyrrelser i Køge området. Vi er på sagen og undersøger med vores teknikere. Vi vil opdatere her løbende.

Vi gør vores bedste
for at give dig indlysende
hurtigt internet

Planlagte
service-
opgaver

Afsluttede
service-
opgaver