Lad os hjælpe dig

Inden du vælger at kontakte os kan du måske finde svar på dit spørgsmål på denne side.

Værd at vide

Fiberbredbånd er super hurtigt internet, der leveres til dig via lyslederkabler.
Det betyder, at du modtager data med lysets hastighed – altså helt uden forsinkelse.

Du deler ikke din forbindelse med andre.
Derfor går der ikke data tabt, og du får den hastighed, du betaler for.

Fiberbredbånd er hurtigt og stabilt internet. Der er ingen begrænsninger på fibernettets kapacitet. Det betyder, at hele familien kan surfe, streame og game på samme tid.

Fibernettet har masser af plads til de mange streamingstjenester, så du får bedre tv-oplevelser og knivskarpe billeder.

Med Wizers eget fiberbredbånd har du altid samme hastighed på up- og download. Det er en fordel, hvis du arbejder hjemmefra og skal uploade store filer eller holde møder på Teams eller Skype.

Hastigheden afhænger af, hvor mange I er, og hvor meget I er på nettet samtidig.

Er I omvendt mange på internettet samtidig? Og vil sende eller uploade store billeder, videoer, spille online, uploade store filer til et fælles drev eller downloade store dokumenter? Eller kan du bare ikke få hastighed nok til gaming eller hjemmearbejdspladsens mange online møder? Ja, så anbefaler vi vores mest solgte hastighed: 1000/1000 Mbit.

Hos os har du frihed til at vælge selv, og du bliver derfor ikke pålagt en kedelig standart router når du bestiller et abonnement hos os. Det er forskelligt fra husstand til husstand hvilken router der passer til forbruget og kvadratmeterne. Vi har derfor gjort valget overskueligt og nemt, via vores router-overblik, hvor du finder vores bestsellers og anbefalinger.

Wizer router-overblik

 

Bestil din helt nye Wi-Fi 6 router lige her: shop.wizer.dk

 

Skulle valget stadig være uoverskueligt, så husk du altid kan kontakte vores kundeservice, som kan guide dig til det rigtige valg.

Er du interesseret i at få fiber til dit hus, sommerhus eller boligforening? Kontakt da vores salgsafdeling på mail: [email protected]

Har du bestilt etablering af fiber hos Wizer, forløber etableringsprocessen således:

  1. Vi kontakter dig enten pr. telefon eller mail og finder en tid til installation af fiberboks.
  2. Installatøren kommer på besøg. Her finder i den bedste placering sammen, hvorefter fiberboksen installeres med det samme.
  3. Når vi har en godkendt gravetilladelse fra kommunen, bliver fiberrøret lagt det aftalte sted.
  4. Herefter føre vi fiberen frem til dit hus.
  5. Vi tilkobler dig signalet.
  6. Vi sender dig en mail når fiberen er klar til brug.

 

Du kan forvente en leveringstid på 12 til 16 uger fra bestillingsdatoen til du er online på fiberforbindelsen.
I forbindelse med etableringen af din forbindelse søger vi en gravetilladelse fra kommunen. Vi gør opmærksom på at dette kan påvirke leverancen.

 

Projektområder

Hvis du har tilmeldt dig et projektområde, vil din bolig blive tilsluttet i takt med at området bliver etableret med fiber. Du vil løbende blive holdt orienteret om projektet samt modtage direkte besked når vi mere ved mere om etableringen af din bolig.

Du bliver altid informeret i ordrebekræftelsen, hvis din adresse ligger i et projektområde.

Skriv en mail til [email protected] med din arbejdsgivers virksomhedsdata (Navn, adresse, postnr./by, tlf.nr. og cvr.nr.) samt en mailadresse hvor fakturaen skal sendes til. Eventuelt en kontaktperson hvis din arbejdsgiver ønsker det.
Skal der betales på særlige måder f.eks. med EAN, så husk at angive det i din mail.

Hos Wizer har vi ingen bindingsperiode når du vælger os som din internetleverandør. Du kan derfor frit opsige dit abonnement med en opsigelsesperiode på løbende måned, plus en måned.

Ønsker du at opsige dit abonnement skal du henvende dig pr. mail til vores kundeservice på [email protected], da vi kun modtager opsigelser på skrift. Har du spørgsmål vedrørende din opsigelse, er du velkommen til at ringe til os på 71 99 22 30.

Privatkunder har ret til at fortryde købet inden for 14 dage. Har privatkunden ønsket levering inden fortrydelsesperiodens udløb, er Abonnenten forpligtet til at betale oprettelsesafgift, forbrugsafgift og abonnementsafgift for de dage, hvor privatkunden har brugt abonnementet. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor Aftalen blev indgået (modtagelse af ordrebekræftelse).

Burde du kunne få fiber på din adresse, men der kommer intet frem ved søgeresultatet? kontakt da kundeservice på mail [email protected] eller telefon 71 99 22 30.

Ønsker du at overdrage indgået aftale eller fiberforbindelse, skal udfylde vores ejeroverdragelsesdokument og sende til [email protected]

 

Wizer – Ejeroverdragelsesdokument

Har du det mindste spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os, uanset om du har brug for hjælp til at vælge abonnement, bestille eller noget helt tredje.

Ring 71 99 22 30
Mandag – torsdag 9.00-16.30
Fredag 9.00-16.00
Du kan også indtaste dit telefonnummer og klik ”Ring mig op”, så kontakter en af vores konsulenter dig hurtigst muligt.