Har du spørgsmålene?
Få svar her
Spørgsmål og svar
Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål omkring teknikerbesøg og opsætning af fiberboks.
Jeg vil gerne rykke min tekniker tid
Du kan rykke din tekniker tid op til 48 timer inden. Dette gør du på dit bookinglink, hvor du også bookede din tid.
Du kan kun rykke din tid, hvis der er ledige tekniker tider. Hvis der ingen ledige tider er, kan du ringe til os, så vil vi gøre vores bedste for at finde en løsning.
Jeg vil gerne annullere min tekniker tid
Du kan annullere din tekniker tid op til 48 timer inden. Dette gør du på dit bookinglink, hvor du også bookede din tid.
Vi anbefaler dig at kontakte os hurtigst muligt efter, så vi kan finde en ny tid til dig.
Vær opmærksom på at du vil blive faktureret 698,- kr. inkl. moms hvis du ikke annullerer senest 48 timer inden.
Der er ikke flere ledige tider til tekniker besøg
Hvis der ikke er flere ledige tider på dit bookinglink, bedes du kontakte os. Du finder vores kontaktoplysninger her.
Jeg nåede ikke at booke en tid inden deadline
Hvis du ikke nåede at booke en tid inden deadline, bedes du kontakte os, så vi kan finde en ny tid til dig. Du finder vores kontaktoplysninger her.
Kan jeg selv vælge hvor min fiberboks skal placeres?
Ved en standard opsætning sætter vi fiberboksen op det mest optimale sted i huset ift. tilkobling til fiberen i din vej. Dette vil oftest være på den facade der vender ud mod vejen.
Ønsker du at fiberboksen placeres på en anden facade i huset betales der for ekstra grave meter. Prisen pr ekstra grave meter besluttes og faktureres af Ledningsejeren.
Flere spørgsmål.
Har du spørgsmål du ikke har fået svar på kan du kontakte os her.
